• Időpont

    2019 november 27. szerda 18:00.

  • Képzés ára

    95.000 Ft

  • Szoftver

    Unity 3d

  • Előadás

    Szerdánként 18:00-22:00.

    6 hét heti 1 alkalom 4 óra

  • Helyszín

    Dolmány irodaház: 1131 Budapest, Dolmány utca 5-7.

Játékfejlesztő alapozóképzés

A Games Bond játékfejlesztő komplex képzésére készíti fel a hallgatókat! A képzést sikeresen teljesítő hallgatók teljes képet kapnak a Unity 3d szoftverekről. Képessé válnak magabiztosan összerakni egyszerűbb játékokat. Megismerik a modern játékfejlesztés alapjait.

Miért pont Unity?

  • Teljesen ingyenes, Pro verzió bevétel alapján, viszont nem indie szint.
  • Hatalmas az asset store.
  • A fellelhető legtöbb leírás ehhez a programhoz készült.
  • Az egyszerű mobil játékok mellett teljesen profi játékok is megvalósíthatóak benne.
  • Multiplatform támogatottság: OSX, Linux, Windows, iOS, Android, stb…

Beiratkozáshoz szükséges: az alapszoftver előzetes beszerzése (a feltelepítésben mi is tudunk segíteni), illetve ajánlott laptop – ha nem rendelkezel vele, otthoni számítógép is megteszi – és egy pendrive, amire a házi feladatokat kioszthatjuk!

Témakörök

Unity alapfunkciói

Megtanuljuk, hogy hogyan épül fel a Unity felhasználi felülete, mik a legfontosabb elemei és azokat mire használjuk.

A unity játékok alapkövei: Gameobjectek

A gameobjecteket úgy kell elképzelni, mint üres dobozok. Minden hozzájuk kapcsolódik a játékban, de önmagukban nem jelennek meg, nem csinálnak semmit. Hozzájuk tudunk kapcsolni olyan komponenseket, amik által megjelenik egy 3d modell, egy felirat, vagy akár hallhatóvá válik valamilyen hangeffekt.

Komponensek használata

A komponensek felelősek azért, hogy a gameobjectnek legyen értelme. Legtöbbet használt komponensek:
transform – a térbeli elhelyezkedésért felel
audio – ez lehet hangot fogadó és hangot kibocsáltó elem is
renderer – megjelenít mondjuk egy 3d modellt
material – meghatározza, hogy milyen anyag kerüljön a modellünkre és milyen shadert használunk hozzá
scriptek – ezekkel tudjuk játéklogika alapján manipulálni az összes többi tulajdonságot

Asset Store és asset használat

Az Asset Store-ban találhatunk magunknak nagyon sok előre elkészített elemet a játékunkhoz. Vannak itt zenék, modellek, animációk, de akár találhatunk kompletten megírt játékokat is. Ezeket megtanuljuk keresni, majd ezeket a saját projectünkben elhelyezni.

Terrain

A unity lehetőséget biztosít arra, hogy pillanatok alatt saját domborzatokat hozzunk létre a pályánkhoz és ezeket vegetációval lássuk el.

Fizika használata és manipulálása

Mitől ütközünk neki egyes tárgyaknak, míg másokon simán át tudunk sétálni? Mi történik, ha kikapcsoljuk a gravitációt, vagy a teljes fizikát a karakterünkön?

Unity Standard Assetek használata

Pár kattintásból létrehozható FPS, TPS vagy akár szimulátor játékok.

UI használat

UI használatával olyan információk megjelenítése a képernyőn, amik a játéktértől függetlenek.

  • Időpont

    2019 november 27. szerda 18:00

  • Képzés ára

    95.000 Ft

  • Használt szoftverek

    Unity 3d

  • Előadások

    Szerdánként 18:00-22:00

    6 hét heti 1 alkalom 4 óra

  • Helyszín

    Dolmány irodaház: 1131 Budapest, Dolmány utca 5-7.

6

szabad hely maradt

Képzés telítettsége

Oktatók

Várady Zsolt

Várady Zsolt

Vezető oktató
Németh Balázs

Németh Balázs